Tryggsam är ny premiumsponsor av Situation STHLM

Tryggsam har nyss inlett ett sponsorskap av tidningen Situation STHLM. Genom att vara företagsprenumeranter och premiumsponsorer stärker Tryggsam sitt varumärke både internt och externt, samtidigt som en viktig organisation stöds. 

En självklarhet att hjälpa utsatta i närområdet

Situation STHLM är Sveriges äldsta gatutidning som i nuläget säljs av cirka 250 personer, huvudsakligen hemlösa och på andra sätt socialt utsatta. Tidningen har en upplaga på runt 34 000 och drygt 140 000 läsare varje månad.

“För Tryggsam är det självklart att bidra till att hjälpa samhällets mer utsatta, framför allt i vårt närområde, vilket vi är stolta att göra genom detta sponsorskap av Situation STHLM”, säger Per Erlandsson, VD på Tryggsam.

Ett bidrag till ett bättre liv 

Som företagsprenumerant till Situation STHLM kommer Tryggsam bidra till att hjälpa hemlösa och socialt utsatta människor att stärka sin självkänsla, vilket tidningen anser vara en nyckelfaktor till att förbättra sitt liv. Detta är naturligtvis något som Tryggsam instämmer i och därför är företaget stolta och glada att vara premiumsponsorer till Situation STHLM.

“Tryggsam ser fram emot detta sponsorskap och ser med tillförsikt på hur vi tillsammans med Situation STHLM kommer hjälpa stadens utsatta till ett bättre liv”, avslutar Per Erlandsson.