Den pappersfaktura du har fått skapades och skickades ut till dig innan ditt autogiro blev godkänt. Du behöver betala denna månadsfaktura som tidigare, men från och med nästa månad drar vi din betalning via autogiro.
Om du upplever att månadskostnaden är högre kan det bero på att första fakturan kan avse några dagar månad ett beroende på när du köpte tjänsten och sedan hela avgiften för kommande månad.
Nej, vi erbjuder både autogiro och e-faktura. Du kan enkelt aktivera autogiro nu direkt här!
Det kan vara så att posten inte har levererat. Kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt så hjälper vi dig.
Så ska det absolut inte vara. Troligtvis har denna skickats samma dag som du betalat. Kontakta kundtjänst så löser vi givetvis detta.
Betalningsmottagare Svea Bank Bankgiro: 393-7588 Plusgiro: 4168101-6, detta gäller både privatkunder och företagskunder. Är du fortfarande osäker är du välkommen att ringa vår kundtjänst. Framöver finner du detta till vänster på fakturan.
Vi har i samband med lanseringen av vår nya hemsida även förfinat och gjort om fakturan. Detta gör att den ser lite annorlunda ut. Du klipper som tidigare bort nedre delen på fakturan. Är du osäker så kontakta vår kundtjänst.
Du kan logga in på minasidor.tryggsam.se och se alla dina fakturor. Där ser du också vilka fakturor som är betalda och inte.